Nämen hallå!


Såhär ser hesten ut idag då!
Min favvo mössa på :D
Ska nog köpa en blå någondag. Mösser is the new black u knöw.
or nat.

Nej men, sitter nu o tittar på tv innan skolan råååååå
börjar 9.15 :d
JAAAAAAAAJA.
Ska ha världens tråkigaste lektioner idag :D
Börjar med jefla cp matte o sedan blir det spanska *mitt favorit ämne...eller inte*
Sen syslöjd vilket är min favorit lektion men vi ska BARA städa. Man ba JAHA?! vad är det här för barnarbete? -.-
Nej men.. sen har vi so...
kul.
eller inte.
Sen har vi typ.. svenska.. tror ja.. sen slutar vi.
fack
fack
fack
 va tråkigt.

OCH TILL MAMMA OM DU LÄSER DET HÄR:
om jag sjunger: I hate my life taking suicide, I aint got no Iphone.

Bör du bli orolig...





PÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSS


Kommentarer
Postat av: Mammi

Eller hur?

2011-05-31 @ 18:54:05
Postat av: hanna ♥

sugen på en ny header? eller ändra något annat i designen? kolla in på min blogg :)

2011-06-03 @ 10:01:23
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0