1977 de va då jag kom till sverige.

Tjo fanz.
Tittar på film atm. (atm = at the moment)
Har typ chillat idag... imorgon SKA jag försöka städa mitt rum....
Okej nu har mamma skriftligt bevis... men ja det BEHÖVS städas HAHA
har inte städat sen typ sommaren 1849, allvarligt... städade typ sist i april?
nu ska det bli FRESCH där inne! så jag slipper spy av äcklighet...
men nog om mitt rum.

Vad gör ni såhär sent på kvällen AVAVAVVAVA?
nej men. ja.
har inget mer att skriva så lägger ut en halvmobbad bild bara för att jag bjuder.


HAAHHAHAHA så jefla vacker?
Erkänn att ni avgudar mig?
finns det vackrare bilder? menmen. ser typ alltid ut sådär så det gör inget :D


Kommentarer
Postat av: Micaela

Hahahah, "har inte städat sen sommaren 1849!" xdxd <3 SÅ fin på bilden julia!

2011-05-20 @ 23:03:29
URL: http://micaelaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0