Mina födelsedags presenter!


min pappa e fett skön xd


från min syster :)




man klistrar på dom på naglarna :3



300:- Fyfan va naaaaaaaaaajs!!!!


Mjookisar! (som det dock har gått hål i efter att jag använt dom två gånger....?)

hhåhå!

en plattång men själva plattången liggen i min bokhylla :pPPppPPpp

lösnaglar ;D


score!

tränings tröjor :3

Hello Kitty hörlurar! <3

nagel klistermärken :)

Warp baseballjacka


talk to the hand, Fan va najs :D


bok , (för er som inte såg de?!)

taröja (+ min fot :D)

Cupcake tröja <3333333333333333333333 *Fjortis style*


OCH
fick ett halsband av Sanna o en svart eyeliner <3
O 900 kr ;D
o .. o... ska få en present av michelle från thailand :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0