Julia äger.... Eller? O.o

HEJ!
ahah hej. bästa ordet?
Såg att Sanna har bloggat, GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS till dig!

hehe märkte att hon skrev Dinosaurie kläder o för er som inte fattar vad som menas med det så ska jag skriva vad som menas med ... det..

Jag o Sanna har valt syslöjd som slöjd ämne o vi syr dinosaurier (för dom är så extremt koola)
o vi ska sy kläder till dom MOWHAHAHAH!

Jag Gjorde Ett Löfte Till Mig Själv Nyss:
JAG SKA FÅ LÅNGT HÅR INNAN SOMMAREN!

Inte platta varje dag!!!!!

Inte blås-torka håret!!!!!!

Tvätta ur hårprodukter!!!!!!

TVINGA DET VÄXA!!!!!!

Hårinpackning!!!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En vacker bild:


Wöh. Väldigt lång brunt hår <3333333333333

ahah... Ska bli blond i sommar också har jag bestämt!


OCH ETT STORT TACK TILL SANNAS MAMMA FÖR ALLA SAKER VI FICK IDAG :D
Mamma, jag o sabina goes happy :D


Kommentarer
Postat av: lina

sv, nei det är lite konstigt för det är bra på mac datorer som man ser den typ. tror jag. och jag vet inte hur man fixar då man ser på andra datorer också. :( haha min blogg ä busig

2011-03-29 @ 07:10:45
URL: http://linaaafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0