Sitter o lyssnar på underbar musik ♥

(dom två första bilderna är från google)



Coldplay - Fix you


Tom Petty - FreeFallin'
(e d inte john mayer som gjort den :S)



Asså musik in ma hart!
Sitter o drägglar över dom här låtarna o tittar på oprah's show HAHA
funderar på att be mamma gå ner till centrum med mig o köpa en shorta o ett par shorts till mig imorgon ^^
SLUTAR JU IMORGON !
Alla andra slutade idag -.-
bajs. elakt juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!

Fast min ena kompis i malmö slutar på 18:e ^_^

JAJA. här e det jag vill ha på mig imorgon: ( kommer nog inte få köpa ._. )

(eller sånna blåa som sanna har som e så SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKT fina!)

o ett vitt linne o gladiator sandaler, AS SNYGGT:
HEJ
!

nej men nu ska jag sluta. o typ. dreggla över vattenmelonen brevid mig o dricka vatten.


(grejerna e från hm.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0