HAAAAAAAAAAH

Hej. nu ska jag packa o städa mitt förbaskat äckliga rum!
Ska fixa till bajs håret *det ser ut som SKIT!*

O sen drar jag o jobbar hos mooooooooooormor!
Najs najs!

ska tigga min månadspeng o sen beställa *om jag hittar den* en tröja från newyorker!
JAhaja.

eller så släpar jag upp min feta rumpa å åker dit o köper den?
Nej. Palla :)

Men nu ska jag packa ! ;pppppPPPPPpppPPpppPPpp


Ps. Lyssnar på narnia. nu behöver ni inte fråga. Ds.


oj va fin bild.
Den ha ni inte sett förut hoppas jag...
:p
HEJDÅ!


Ps2 (som kom efter att jag tittat på statistiken) : VARFÖR BESÖKER NI EN BLOGG SOM INTE UPPDATERAR O.o
Onödiga 8 läsare... slösade bort sin tid *skakar på huvud*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0