SUCK

helt onödig text som ni inte behöver läsa för det har ingen betydelse.. typ:

ASSÅ snälla sluta leka att du e bra på allt , du HUGGER o är allmänt jobbig.
BAAAAAAAAAJS på dig! Snälla lägg märke till att ingen gillar dig o att jag ABSOLUT inte vill krama dig!
snäääääääääälla sluta vara som du är ! (hähä) gör om allt med dig (>_<)
Du är så jefla jobbig qvinna! okej. va som du är, men försök inte vara vän med mig o bli inte sur så fort man säger till dig om minsta lilla. snälla. snälla.-.-

Och nu till det riktiga inlägget:

Hejsan! Har nire bra? :)
Själv gör min rumpa skit ont fortfarande....
haahha säkert stukad?
Imorgon har jag idrott o säger jag till läraren att min rumpa e död så kommer
han väll skratta o säga till mig att springa 54068649869384769 varv runt planen -.-
suck.
Ilandproblem.com

Nej men..
ja... min mobil dog så lägger in outfit bilden imorgon :PPPPPpPPpppppPPppp
hähä.
Ja men vi ses ;D

Ny dushad:


Och nej jag har inte blått hår de e en handduk....
haha jag skoja :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0