I got ice in my veins, blood in my eyes, hate in my heart, love in my mind

halloj. sitter hemma nu o har just ätit fil med frukt i!
mums!

Ska nog inte på träningen idag heller... är fortfarande sjuk u see...
Idag hade vi typ 2,5 timmars håltimma!
Ja o några till (Fanny, Johanna, Sofie´s bloggar, vet inte vad yar's heter hähä)
o vi snurrade runt på nån lekpark sak haha o jag bröt min rumpa!!!!!!
Asså det gör så jeeeeeeeeeeefla ooooooooooooont!
Hahaha ilandsproblem.com


Såhär ledsen e jag just nu:

haha. mina gula naglar <3


Min hestiga vän sanna e sjuk idag...
>_<
Hon spydde när jag var utanför henne hähä.
NAAAAAAAAAJS!
Men nu... ska jag hämta sannas nyckel o ta hem hennes läxböcker... jag e så jefla sneel!



Haräääää bra då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0