hej alla glada :) och BLI GLADA ALLA SOM INTE E DE :(

länge sen vi sågs sist? hähä.
Har beställt en Ziperall (?) alltså onepiece fast svensk :PPPpppPPppP
kommer typ den andra maj :D
najsnajs.

Vi har inte bloggat så mycket för vi har ju varit i sköune!
(skåne för alla n00bz som inte kan läsa...)
imorgon ska jag sola när jag kommer hem om det nu är fint väder... annars får jag väll hoppa från en bro av deprimering?
Ja. Men vi ses kanske imorgon då? :D

<--  slutsåld äckel :(

PS!!!!!!!!!!!!!!!: jag o sanna ska klippa oss snart igen :D typ nästa vecka...

och på fredag drar jag på cup :PPppPPppPppppPPP hade varit najs att ha en onepiece/ziperall då men ja... vad ska man göra? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0