Halloj

Sitter nu o camar med sanna.. ska städa mitt rum...
Jag vill ha en iphone >:o
Ska tvinga mamma att få ett abonnemang..............................................................
Kommer ALDRIG hända :(


MAMMA OM DU LÄSER DETTA:
Jag vill göra som sanna :(
köpa en för 1000 kr och sedan betala 180 kr i månaden o ha 20 kr kvar varje månad DET ÄR VÄRT DET!!!!
och om den skulle sluta fungera efter två år (vilken den INTE kommer göra????????????)
Så betalar jag ALLT själv tills jag betalat allt!
Om ni betalar 89 (!!!!!!!!!!!) kr i månaden så betalar jag 200!!!!
O jag hjälper till i huset o allt :(((((((((
snälla jag vill ha en freaking iphone :(


littäl mi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0